FOTO DE GRUP

FOTO DE GRUP

dimecres, 25 de març del 2020

TASCA DIJOUS 26 DE MARÇ

Bon dia a tots!!!!
Tasques per demà dijous.
Ànims i abraçades a poalades per tots.
Magdalena

ANGLÈS: Snappet .Unit 4 lesson 1
 Snapped repàs comparatius
Video/ Amazing Rooftops / Wonders in the past. (Veure un parell de vegades per dimecres fer preguntes de comprensió)

CATALÀ: Snappet 6 i 8 L’ús de la h.

MATEMÀTIQUES: resolució de problemes matemàtics senzills. (Na Maria José vos enviará els problemes).
SOCIALS: llegir pàg. 78 i 79 del llibre. Fer un esquema mental senzill.

TUTORIA: farem una Assemblea virtual. Abans de divendres a les 12h del migdia m’heu d’enviar la resposta a la meva pregunta d’Assemblea al meu mail o Dinantia, després jo juntaré totes les vostres respostes i vos les enviaré perquè les pogueu llegir i sapigueu com es senten els vostres amics i companys.
Pregunta: DESPRÉS DE TOTS AQUESTS DIES A CASA, COM EM SENT? QUÈ ESTIC APRENENT O QUÈ HAURÉ APRÈS DE TOT AIXÒ? Per que de ben segur que en treurem coses positives i noves experiències.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada