FOTO DE GRUP

FOTO DE GRUP

dimarts, 17 de març del 2020

TASQUES 17 DE MARÇ

BON DIA!
He anat rebent la vostra tasca feta de Castellà i Naturals i ho vaig corregint i reenviant en l'ordre que ho vaig rebre. HO FEIS MOOOLT BÉ, GRÀCIES!!!! Però no tot és pel mateix dia o pel dia següent. Mirau de seguir l'horari de classe i m'ho enviau el dia que toca, jo vos posaré a devora per quin dia és. Així me facilitareu la meva organització i feina de corregir, i voltros també estau més tranquils.
Una abraçada molt gran a tots i moltíssimes gràcies a alumnes i famílies per la vostra col·laboració.

CASTELLÀ: Per repassar i entendre millor el COMPLEMENTO DIRECTO Y COMPLEMENTO INDIRECTO mirar el següent vídeo explicatiu.
Fer Snappet Unidad 7 (ej. 6 y 7) “H”. Són els dos darrers exercicis que teniu. Primer heu de fer l'exercici 6 (ortografía H) i després el 7 (dictado). Divendres matí ha d'estar fet.

E:F: fer rutines d’escalfament i estirament. carrera continua , si es pot.
Fer llançament , recepcions de pilota.

MÚSICA: Podem aprofitar la música per poder fer més entretinguda lestada a casa, cantant cançons en versió Karaoke, ballant i moguent-vos a ritme de Zumba o aerobic i escoltant concerts dels vostres grups de música preferits. Animau a la resta de familiars de casa vostra a fer-ho amb voltros. 
Recursos web d’exemple:
Zumba:
 Karaoke:
Concerts:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada