FOTO DE GRUP

FOTO DE GRUP

dilluns, 16 de març del 2020

TASQUES 16 MARÇ

BON DIA A TOTS I TOTES,     💖
Començam la setmana amb molts d'ànims i molta força!!!!💪💪

Recordau que és molt important fer totes les feines encomanades i enviar-les en el termini establert, ja que TOT serà AVALUABLE, és a dir, tot comptarà per nota del segon trimestre.

CASTELLANO: m'heu d'enviar, durant aquest matí, la tasca de les dues pàgines que havíeu de fer el cap de setmana (pàg. 22 i 23) al meu correu mmbonet@educaib.eu o a través de Dinantia amb una foto.

NATURALS: contestar preguntes sobre els LAB 1 i LAB 2 de MISSIÓ ALBA per dijous, com a màxim.
Tendreu el pdf a Dinantia i també al vostre mail, al que m'anau enviant les feines fetes.
El podeu contestar al mateix pdf; o imprimir-lo, contestar-lo i fer-li una foto; o contestar les preguntes (posant el número) al quadern de Naturals i fer-li una foto. Després m'ho enviau al mail.

UNA BESADA A TOTS I TOTES.
Recordau que estic a la vostra disposició per  qualsevol dubte o pregunta.

Magdalena Bonet

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada